Pozbierałam się do kupy :)

Im człowiek ma więcej wolnego czasu tym mniej jest w stanie zrobić. Jestem tego idealnym przykładem! Co prawda pracy jeszcze nie znalazłam, ale mam nowe dzieci korkowe i to dało mi niezłego kopa 🙂 Tydzień zleciał mi tak szybko, że się nawet nie zorientowałam (przez co nie odrobiłam też pracy domowej z angielskiego…). Fajnie jest mieć co robić i muszę sobie to często powtarzać, bo o dobrych rzeczach za szybko się zapomina! I niech mnie ktoś kopnie w kostkę jeśli zacznę narzekać, że nie mam czasu albo, że mam za dużo na głowie!!!

Już niedługo kolejny Rajd Roztoczański 🙂 Mam nadzieję, że nic się nie wydarzy i bez problemu będę mogła powędrować. Potrzebuję tego. To dobry sposób na rozpoczęcie sezonu wiosna/lato 2014 🙂 Na wszelki wypadek miałam się nie napalać na ten rajd, bo jednak jeszcze sporo czasu (start 7 kwietnia), ale przeczytałam sobie https://apyzrks.wordpress.com/2013/04/15/dzienniczek-rajdowy-czyli-roztocze-sniegiem-i-blotem-malowane/ i jednak się już napaliłam… 😉 Myślę, że nie będzie takich fatalnych warunków jak ostatnio dlatego też pragnę z całych sił pójść… Chyba nawet zamówię sobie ochraniacze na buty… Co roku dokupuję jakiś element do mojego turystycznego ekwipunku, w tym roku planowałam latarkę czołową, ale T. obiecał mi pożyczyć (chyba, że sam się skusi na pójście – wtedy mi nie będzie potrzebna, on będzie świecił :P) więc mogę sobie pozwolić na inny zakup 😀

Dodaj komentarz

Filed under Szuflada.

Skomentuj

